Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 20:18 - Кой е прав?
Автор: nomoremercy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2011 20:43



 Прочетете този диалог, скъпи хора, и отговорете- от идиоти ли съм заобиколена, или аз греша?

Група във фейсбук: Спрете войната в Либия/Stop war in Libya

Диалог:
    • Ивайло Ботев Либииците страшно ще се затрогнат от няколко хипита пред НДК. По-добре не си губете времето, а свършете нещо полезно. Войни винаги е имало и винаги ще има. Ако толкова икате да спрете отидете доброволци там и се включете да се приключи по-бързо, няма смисъл да лаете на майната си и после да си се приберете в тихия и спокоен дом. преди 3 часа · Харесва ми ·  · Отписване
      •  
      • 6 души харесват това.
        • image Ognyan Stavrev War. War never changes... преди 3 часа · Харесва ми ·  1 човек
        • image Neven Georgieva поне някой се опитва да направи нещо, а не си пише постове от тихия и спокоен дом. преди 2 часа · Харесва ми
        • image Димитър Кюрпанов i kvo 6te postignete s toq protest ni6to az podkrepqm ivo ako 6te pravite ne6to trqbva da e na boinoto pole po drug na4in nema faida. преди 2 часа · Харесва ми ·  1 човек
        • image Ивайло Ботев Neven, bi li mi kazala, lichno ti kakvo mojesh da napravish ot tuk, taka che da dade rezultat tam. Koe tvoe deistvie shte nakara Kadafi da si dade vlastta? преди 2 часа · Харесва ми
        • image Neven Georgieva И Кадфаи е педераст, и другите са педрасти. Ти кфо си мислиш, бе, Ивайло? Че ебават за умиращите невинни или не либиици? Не ебават. Просто си гонят интереса под формата на така ценния, но за жалост свършващ петрол. преди 2 часа · Харесва ми
        • image Ognyan Stavrev ‎1во- Не отговори на въпроса!
          2ро- Кой не си гони интереса?!
          от Ивайло
          преди около час · Харесва ми
        • image Neven Georgieva Ивайло, майка, ти раздвоение на личността ли имаш? То и аз имам две буки, ама с едно и също име....ще си отговарям на който си искам въпрос, няма да ми казваш ти. Пък и този въпрос е реторичен- той вече я е сдал. 2ро- това ли е начина да си гониш интереса? Убивайки? Невинни или виновни, това са хора. преди около час · Харесва ми
        • image Neven Georgieva Интереса ми е ти да спреш да си купуваш от кварталния маркет любимите ми бисквити, щото ги изяждаш. Трябва ли да те пречукам, за да си реша проблема? преди около час · Харесва ми
        • image Ognyan Stavrev ‎1во За тия бисквити не си се била за да ги получиш.
          2ро Не си ги държала в продължение на 30 години само за тебе, хвърляйки някакви трошици на останалите и не се опитвам да си отрежа главата за да ти ги взема.
          от Ивайло
          преди около час · Харесва ми
        • image Ognyan Stavrev Смъртта на един е трагедия, смъртта на милиони е статистика. преди около час · Харесва ми
        • image Ognyan Stavrev На война, като на война. преди около час · Харесва ми
        • image Ognyan Stavrev от Ивайло преди около час · Харесва ми
        • image Neven Georgieva ти идиот ли си? с такива като тебе света ще бъде окончателно затрит. Ти в средновековието ли живееш, дивако? 21 век е, ако не си разбрал. Би трябвало човека да е еволюирал от безмозъчния, див, нецивилизован и необуздан примат, но уви, явно не е. преди около час · Харесва ми
        • image Ognyan Stavrev Поздравления слънце, ти явно разбираш от обиди, хиляди пъти по ве от политика. За разлика от политиката обидите ти се отдават... от Ивайло преди около час · Харесва ми ·  1 човек
        • image Neven Georgieva Нищо не си видял. Айде като си толкова хитър утре среща да ти покажа още в какво ме бива? преди около час · Харесва ми
        • image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nomoremercy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15181
Постинги: 10
Коментари: 7
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930